خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 33662
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


خواب مالکیت بر پرسپولیس تعبیر نخواهد شد ! ؛ عشق مردم خریدنی نیست

 

 

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۲ تیم مردمی و پرطرفدار فوتبال ایران که در واقع ۲ قطب سنتی فوتبال این مرز و بوم بودند، بانگاهی منطقی و دیدگاهی برگرفته از یک جامعه‌شناسی هوشیارانه به چشم اموال بیت‌المال نگریسته شده و تحت پوشش دولت و البته ارگان‌های زیربط قرار گرفتند. در این میان اما به واسطه عدم وجود یک ساختار مناسب، مالکیت پرسپولیس تحت تأثیر اتفاقاتی قرار گرفت که در میان برخی افراد دست به دست شد. قصد واکاوی چند و چون ماجرا را نداریم اما کسانی که در مقطع کنونی با در اختیار داشتن اسناد و مدارک ادعای مالکیت برند پرسپولیس را دارند و البته موفق شده‌اند در چند رشته ورزشی نظیر والیبال،‌ هندبال و… هم با نام پرسپولیس فعالیت کنند، صرفاً با استفاده از فضای بی‌ثباتی بوده که در آن دوران وجود داشته است و همان اسناد و مدارک هم با نگاهی گذرا به پروسه نقل و انتقال امتیاز پرسپولیس از افراد و موسسات و سازمان‌ها به یکدیگر، صحت آنها را زیر سئوال خواهد برد.

 

خوشبختانه زیرمجموعه‌های مدیریتی در باشگاه پرسپولیس از جمله در مباحث حقوقی آنقدر قوی و مقتدر کار کرده‌اند که پیرامون احقاق حق پرسپولیس نیز مجالی به این قبیل خودکامگی‌ها نخواهند داد. اما فرض بر محال مدعیان مالکیت برند پرسپولیس بتوانند در فوتبال هم به مانند سایر رشته‌هایی که اکنون در آن فعال هستند به خواسته خود برسند. حال سئوال اینجاست که آنها در قبال همراه کردن اقبال عمومی چه خواهند کرد؟! وقتی شاهین تبدیل به پرسپولیس و بعدها تبدیل به پیروزی شد، طیف وسیع هواداران، بدون توجه به اتفاقات قلب خود را همراه با مجموعه اصلی کرده و به حمایت از پرسپولیس واقعی پرداختند. با اسناد و مدارکی برگرفته از نابسامانی‌ها نمی‌توان مورد وثوق مردم قرار گرفت و در واقع باید گفت که عشق مردم خریدنی نیست! مسلماً مدعیان کنونی که چند سالی است حرکت خزنده خود به سمت در اختیار گرفتن برند پرسپولیس را آغاز کرده‌اند، در این ارتباط به هدف ناصواب خود نخواهند رسید، مضافاً اینکه با واکنش منفی طیف وسیع هواداران هم مواجه خواهند شد.

***

پرداختن بیش از حد به موضوعی که نهایتاً فقط برای مدعیان مالکیت پرسپولیس شهرتی مقطعی ببار خواهد آورد، مسئله‌ای بیهوده را بزرگ‌تر خواهد کرد. ما هم قصد بسط و گسترش دادن ماجرا را نداریم و این مطلب صرفاً جهت تذکری به کسانی است که در راه رسیدن به هدف خود، زیرساخت‌های اجتماعی را در نظر نگرفته‌اند و میل و خواست هواداران را که همواره مالکان اصلی پرسپولیس بوده‌اند را در نظر نگرفته‌اند. پروسه فعلی مسلماً منتج به نتیجه نخواهد شد و پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا، جزو اموال شخصی هیچ کس قرار نخواهد گرفت. قطعاً مسئولین امر در این مورد توجه لازم را خواهند داشت و اجازه نخواهند داد که برخی افراد به واسطه برخورداری از لابی‌های نسبتاً قوی بتوانند به رویای خود تحقق بخشند. خواب مالکیت بر پرسپولیس مسلماً بی‌تعبیر خواهد بود!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com